|
Дата розміщення: 22.04.2020
XI Звіт керівництва (звіт про управління)
Вірогідні перспективи подальшого розвитку емітента |
Товариство планує збiльшувати об'єми та асортимент запропонованих послуг. Iстотними факторами, якi можуть вплинути на дiяльнiсть Емiтента в майбутньому є збiльшення iнфляцiї, зростання цiн, подорожчання кредитних ресурсiв, що негативно вплине на дiяльнiсть Емiтента. |
Інформація про розвиток емітента |
Метою діяльності Приватного акціонерного товариства "Тельком" (надалі - Товариство) згідно Статуту є задоволення громадських потреб шляхом виробництва продукції, виконання робіт та надання послуг з метою одержання прибутку і реалізації на його основі соціальних та економічних інтересів акціонерів і трудового колективу. Предметом діяльності Товариства є, зокрема, виконання наступних робіт та надання наступних послуг: - обладнання та програмне забезпечення комп'ютерних мереж і комп'ютерних засобів комунікації, інша діяльність у сфері телекомунікацій; - монтаж, здача у експлуатацію та обслуговуванню будівельної техніки різного призначення; - оптова та роздрібна торгівля непродовольчими та продовольчими товарами; - внутрішні та зовнішні (міжнародні) перевезення вантажів і пасажирів автотранспортними засобами, транспортні та транспортно-експедиційні послуги; - будівництво, ремонт, реконструкція, модернізація, реставрація, оздоблення і обслуговування будинків, споруд, квартир, дачних будинків, гаражів, об'єктів промислового, культурного та іншого призначення; - технічне обслуговування, ремонт та прокат транспортних засобів, обчислювальної і множувальної техніки, відео-, радіо- та телеапаратури, приладів, промислового обладнання. Основним видом діяльності Товариства є надання в оренду й експлуатацію власного нерухомого майна. Діяльність Товариства є прибутковою. |
Інформація про укладення деривативів або вчинення правочинів щодо похідних цінних паперів емітентом, якщо це
впливає на оцінку його активів, зобов'язань, фінансового стану і доходів або витрат емітента
|
Укладення деривативiв або вчинення правочинiв щодо похiдних цiнних паперiв емiтентом не здiйснювалось. |
Зокрема інформація про завдання та політику емітента щодо управління фінансовими ризиками, у тому числі
політику щодо страхування кожного основного виду прогнозованої операції, для якої використовуються операції
хеджування
|
Вiдсутнi зазначенi операцiї |
Зокрема інформація про схильність емітента до цінових ризиків, кредитного ризику, ризику ліквідності та/або
ризику грошових потоків
|
Товариство у своїй діяльності застосовує загальноприйняті методи "ризик-менеджменту". "Ризик-менеджмент", або політика управління ризиками) - це сукупність фoрм, метoдів, прийoмів і спoсoбів упрaвління ризикoм, метою яких є зниження зaгрoзи прийняття непрaвильних рішень тa зменшення пoтенційнo негaтивних наслідків. Ризик-менеджмент складається з наступних етапів: - аналіз ризику; - контроль за ризиком; - фінансування ризику. Ризик-менеджмент у Підприємства реaлізується через тaкі oснoвні зaхoди: 1) ідентифікaція oкремих видів ризиків (відбувaється в три етaпи: зoвнішніх ризиків, внутрішніх ризиків, притaмaнних виду діяльнoсті Товариства aбo гoспoдaрським oперaціям; фoрмувaння зaгaльнoгo кoмплексу ризиків); 2) oцінкa ширoти і дoстoвірнoсті інфoрмaції, неoбхіднoї для визнaчення рівня ризиків; 3) дoслідження дії oб'єктивних і суб'єктивних фaктoрів, щo впливaють нa рівень ризиків підприємствa; 4) вибір і викoристaння метoдів oцінки імoвірнoсті нaстaння ризикoвaнoї пoдії за oкремими видaми ризиків; 5) визнaчення рoзміру мoжливих втрaт при нaстaнні ризикoвaнoї пoдії зa окремими видaми ризиків; 6) встaнoвлення грaничнo дoпустимoгo рівня ризиків зa oкремими видaми діяльності (пoдіями, oперaціями); 7) визнaчення нaпрямів нейтрaлізaції негaтивних нaслідків oкремих видів ризиків; 8) вибір і викoристaння внутрішніх і зoвнішніх мехaнізмів нейтрaлізaції негaтивних нaслідків oкремих видів ризиків; 9) oцінкa результaтивнoсті нейтрaлізaції і oргaнізaція мoнітoрингу ризиків підприємствa. Основні обов'язки щодо ідентифікації ризиків покладені на Директора. Управління ризиком необхідне на стадії: - встановлення договірних відносин з новими клієнтами, - встановлення цінової політики на послуги Товариства, - розширення сфери діяльності Товариства, - кадрової політики Товариства, - створення резервних фондів тощо. Основні фінансові інструменти підприємства, які несуть в собі фінансові ризики, включають грошові кошти, дебіторську заборгованість, кредиторську заборгованість, та піддаються наступним фінансовим ризикам: " Ринковий ризик, що складається з ризику процентної ставки і цінового ризику; " Ризик втрати ліквідності - Товариство може не виконати своїх зобов'язань з причини недостатності обігових коштів; а також за певних несприятливих обставин може бути змушене продати свої активи за більш низькою ціною, ніж їхня справедлива вартість, з метою погашення зобов'язань; " Кредитний ризик - Товариство може зазнати збитків у разі невиконання фінансових зобов'язань контрагентами (дебіторами). Ринковий ризик Всі фінансові інструменти схильні до ринкового ризику - ризику того, що майбутні ринкові умови можуть знецінити інструмент. Товариство піддається валютному ризику, тому що у звітному році здійснювало валютні операції. Ціновим ризиком є ризик того, що вартість фінансового інструмента буде змінюватися внаслідок змін ринкових цін. Ці зміни можуть бути викликані факторами, характерними для окремого інструменту або факторами, які впливають на всі інструменти ринку. Процентних фінансових зобов'язань немає. Товариство не піддається ризику коливання процентних ставок, оскільки не має кредитів. Ризик втрати ліквідності Товариство періодично проводить моніторинг показників ліквідності та вживає заходів, для запобігання зниження встановлених показників ліквідності. Товариство має доступ до фінансування у достатньому обсязі. Товариство здійснює контроль ліквідності, шляхом планування поточної ліквідності. Товариство також аналізує терміни платежів, які пов'язані з дебіторською заборгованістю та іншими фінансовими активами, а також прогнозні потоки грошових коштів від операційної діяльності. Кредитний ризик Товариство схильне до кредитного ризику, який виражається як ризик того, що контрагент - дебітор не буде здатний в повному обсязі і в певний час погасити свої зобов'язання. Кредитний ризик регулярно контролюється керівництвом Товариства. Управління кредитним ризиком здійснюється, в основному, за допомогою аналізу здатності контрагента сплатити заборгованість. Дебіторська заборгованість регулярно перевіряється на існування ознак знецінення, створюються резерви під знецінення за необхідності. Служби з внутрішнього контролю та управління ризиками не створено. Керівництво приймає рішення з мінімазації ризиків, спираючись на власні знання та досвід, та застосовуючи наявні ресурси. Зважаючи на характер діяльності Товариства, основними видами ризиків та невизначеностей Товариства є наступні: - зміна загального економічного становища та політичної системи України, підвищення рівня інфляції і т.д.; - підвищення тарифів за комунальні послуги - опалення, електроенергію, водопостачання тощо; - збільшення податкового тиску; - недобросовісність або неплатоспроможність дебіторів. Основними механізмами нейтралізації негaтивних наслідків ризиків та зменшення ризику до допустимого рівня, що застосовуються Товариством на практиці, є наступними: - відрахування чистого прибутку до резервного фонду; - регулювання рентабельності шляхом перегляду цін на власні послуги виходячи із рівня інфляції; - регулярне планування виконавчим органом фінансово-господарської діяльності, у тому числі ціноутворення, звітування перед Наглядовою радою; - надання поворотної фінансової допомоги засновником Товариства. |
Посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент |
Товариство є мiкропiдприємством згiдно Господарського кодексу, має просту структуру, один основний напрямок дiяльностi. З цiєї причини у Товариства вiдсутня необхiднiсть розробки власного кодексу корпоративного управлiння. Вiдповiдно, такий кодекс Товариством не затверджений, також Товариством не застосовується кодекс корпоративного управлiння iнших юридичних осiб або їх об'єднань. Товариство у своїй дiяльностi застосовує положення Принципiв корпоративного управлiння, затверджених Рiшенням НКЦПФР вiд 22.07.2014р. № 955, зокрема, шляхом: - повсякденного добровiльного застосування принципiв та рекомендацiй щодо ефективного корпоративного управлiння; - розкриття на рiвнi рiчного звiту iнформацiї щодо дотримання положень Принципiв або аргументування причин вiдхилення вiд викладених у них рекомендацiй. Товариство у своїй практицi керується нормами чинного законодавства, а також загальновизнаними принципами корпоративного управлiння, такими як: - дотримання законодавства України та врахування досвiду свiтової практики; - забезпечення захисту прав i законних iнтересiв акцiонерiв Товариства; - рiвне ставлення до всiх акцiонерiв - власникiв одного типу/класу акцiй; - забезпечення розподiлу обов`язкiв та повноважень мiж структурними пiдроздiлами та органами управлiння Товариства; - забезпечення прозоростi та своєчасностi розкриття належної i достовiрної iнформацiї; - запобiгання конфлiктам iнтересiв; - забезпечення лояльностi та вiдповiдальностi перед клiєнтами; - забезпечення ефективного внутрiшнього контролю дiяльнiстю Товариства, включаючи систему заходiв щодо банкрутства та ефективне забезпечення дотримання прав кредиторiв; - дотримання професiйних етичних вимог та правил корпоративної етики; - запобiгання неправомiрному використанню iнсайдерської iнформацiї посадовими особами товариства та iншими iнсайдерами; - запровадження ефективних механiзмiв захисту прав дрiбних акцiонерiв вiд недобросовiсних дiй акцiонерiв - власникiв контрольного пакета акцiй, вчинених ними особисто або третiми особами у їх iнтересах. Протягом звітного періоду вiдхилень вiд вищевказаних принципiв не вiдбувалось. |
Посилання на кодекс корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або інший кодекс
корпоративного управління, який емітент добровільно вирішив застосовувати
|
Товариство не користується кодексом корпоративного управлiння фондової бiржi, об'єднання юридичних осiб або iншим кодексом корпоративного управлiння. Товариством не приймалося рiшення про добровiльне застосування перелiчених кодексiв. Крiм того, акцiї Емiтента на фондових бiржах не торгуються, Товариство не є членом будь-якого об'єднання юридичних осiб. У зв'язку з цим, посилання на зазначенi в цьому пунктi кодекси не наводяться. |
Посилання на всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовувану понад визначені
законодавством вимоги
|
Принципи корпоративного управлiння, що застосовуються Товариством в своїй дiяльностi, визначенi чинним законодавством України та Статутом. Будь-яка iнша практика корпоративного управлiння не застосовується. |
У разі якщо емітент відхиляється від положень кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах
другому або третьому пункту 1 цієї частини, надайте пояснення, від яких частин кодексу корпоративного
управління такий емітент відхиляється і причини таких відхилень. У разі якщо емітент прийняв рішення не
застосовувати деякі положення кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому
пункту 1 цієї частини, обґрунтуйте причини таких дій
|
Iнформацiя щодо вiдхилень вiд положень кодексу корпоративного управлiння не наводиться, оскiльки Товариство не має власного кодексу корпоративного управлiння та не користується кодексами корпоративного управлiння iнших пiдприємств, установ, органiзацiй. |
Інформація про наглядову раду та виконавчий орган емітента |
Додаткова інформація про наглядову раду та виконавчий орган емітента відсутня |
Порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента. Інформація про будь-які винагороди або
компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам емітента в разі їх звільнення
|
Порядок призначення та звільнення посадових осіб Товариства визначається його Статутом, а також Положенням про Виконавчий орган Приватного акціонерного товариства "Тельком", Положенням про Наглядову раду Приватного акціонерного товариства "Тельком", Положенням про Ревізійну комісію Приватного акціонерного товариства "Тельком". Директор. Директор обирається наглядовою радою Товариства простою більшістю голосів терміном на 3 роки. Директор виконує свої повноваження з моменту його обрання до моменту відкликання. Підстави відкликання Директора встановлюються чинним законодавством та контрактом з ним. Рішення про відкликання (припинення повноважень) Директора приймаються Наглядовою радою або Загальними зборами акціонерів простою більшістю голосів. Без рішення Наглядової ради повноваження Директора припиняються за його бажанням за умови письмового повідомлення про це Товариства за 2 тижні; в разі неможливості виконання обов'язків за станом здоров'я; в разі набрання законної сили вироком чи рішенням суду, яким його засуджено до покарання, що виключає можливість виконання обов'язків Директора; в разі смерті, визнання його недієздатним, обмежено дієздатним, безвісно відсутнім, померлим. Директор за погодженням з Наглядовою радою призначає заступників Директора. Члени Наглядової ради. Члени Наглядової ради Товариства обираються Загальними зборами акціонерів шляхом кумулятивного голосування з числа Акціонерів - фізичних осіб або осіб, які представляють їхні інтереси (представники акціонерів), та /або незалежні директори. При цьому Акціонер- фізична особа може мати необмежену кількість осіб, які представляють його інтереси (представників акціонера), які можуть обіймати декілька посад членів Наглядової ради. Голова Наглядової ради обирається Наглядовою радою з їх числа простою більшістю голосів від кількісного складу Наглядової ради, обраних Загальними зборами. Наглядова рада обирається у кількості 3 (три) особи. Повноваження члена Наглядової ради можуть бути припинені достроково лише за умови одночасного припинення повноважень усього складу Наглядової ради. У такому разі рішення про припинення повноважень членів Наглядової ради приймається Загальними зборами Акціонерів простою більшістю голосів акціонерів, які зареєструвалися для участі у Загальних зборах та є власниками голосуючих з відповідного питання акцій. Член Наглядової ради, обраний як представник Акціонера або групи Акціонерів, може бути замінений таким Акціонером або групою Акціонерів у будь-який час. Рішення Загальних зборів про відкликання може прийматися виключно стосовно всіх членів Наглядової ради. Якщо кількість членів Наглядової ради, повноваження яких дійсні, становить менше половини її кількісного складу, Товариство протягом трьох місяців має скликати позачергові Загальні збори для обрання всього складу Наглядової ради. Без рішення Загальних зборів повноваження члена Наглядової ради припиняються за його бажанням за умови письмового повідомлення про це Товариства за 2 тижні; в разі неможливості виконання обов'язків за станом здоров'я; в разі набрання законної сили вироком чи рішенням суду, яким його засуджено до покарання, що виключає можливість виконання обов'язків члена Наглядової ради; в разі смерті, визнання його недієздатним, обмежено дієздатним, безвісно відсутнім, померлим; в разі втрати членом Наглядової ради статусу Акціонера Товариства; у разі отримання Товариством письмового повідомлення про заміну члена Наглядової ради,який є представником Акціонера. У разі якщо незалежний директор протягом строку своїх повноважень перестає відповідати вимогам, визначеним чинним законодавством, він повинен скласти свої повноваження достроково шляхом подання відповідного письмового повідомлення Товариству. Члени Ревізійної комісії. Ревізійна комісія обирається у кількості 3 (трьох) осіб. Члени Ревізійної комісії виконують свої повноваження з моменту їх обрання до моменту відкликання Загальними зборами, але не більше 5 років. Голова Ревізійної комісії обирається на першому засіданні з числа її членів простою більшість голосів. Повноваження представника Акціонера - юридичної особи, яка є членом Ревізійної комісії, дійсні з моменту видачі йому довіреності Акціонером - юридичною особою та отримання Товариством письмового повідомлення про призначення представника. Акціонер - юридична особа має право в будь-який час відкликати свого представника, що представляє його інтереси у Ревізійній комісії, письмово повідомивши про це Товариство. З дня направлення такого повідомлення повноваження представника Акціонера в Ревізійній комісії припиняються. Рішення Загальних зборів про відкликання може прийматися виключно стосовно всіх членів Ревізійної комісії. Без рішення Загальних зборів повноваження членів Ревізійної комісії припиняються за їх бажанням за умови письмового повідомлення про це Товариства за 2 тижні; в разі неможливості виконання обов'язків за станом здоров'я; в разі набрання законної сили вироком чи рішенням суду, яким особу засуджено до покарання, що виключає можливість виконання обов'язків члена Ревізійної комісії; в разі смерті, визнання недієздатним, обмежено дієздатним, безвісно відсутнім, померлим; в разі втрати членом Ревізійної комісії статусу Акціонера Товариства; у разі отримання Товариством письмового повідомлення про заміну члена Ревізійної комісії, який є представником Акціонера. |
Повноваження посадових осіб емітента |
Повноваження посадових осіб Товариства визначається його Статутом, а також Положенням про Виконавчий орган Приватного акціонерного товариства "Тельком", Положенням про Наглядову раду Приватного акціонерного товариства "Тельком", Положенням про Ревізійну комісію Приватного акціонерного товариства "Тельком". Директор: - має право без довіреності діяти від імені Товариства; - представляє інтереси Товариства у взаємовідносинах з органами державної влади, місцевого самоврядування, суб'єктами господарювання, іншими організаціями, установами, юридичними особами, громадянами, а також в суді; - вирішує оперативні питання діяльності Товариства; - видає в межах своєї компетенції накази, розпорядження, обов'язкові для виконання всіма працівниками Товариства; - розпоряджається майном Товариства, в тому числі грошовими коштами, та вчиняє правочини (укладає - договори) від імені Товариства з урахуванням обмежень, встановлених Статутом; у разі, якщо для вчинення будь-яких правочинів або вчинення певних дій у відповідності з Статутом необхідне відповідне рішення інших органів Товариства, Директор не має права вчиняти такі правочини (укладати такі договори) або вчиняти такі дії без такого рішення; - затверджує своїм підписом документи фінансового, матеріального, майнового, розрахункового та кредитного характеру, в тому числі декларації, звіти та баланси, має право розпорядчого підпису за рахунками Товариства; - видає довіреності на представництво від імені Товариства; - приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Товариства, філій, представництв, керівників дочірніх підприємств; застосовує до працівників Товариства заходи заохочення і накладає на них стягнення; - затверджує посадові інструкції працівників Товариства; затверджує графіки відпусток працівників Товариства; - укладає від імені Товариства колективний договір з трудовим колективом (уповноваженим ним органом), проект якого погоджений Наглядовою радою; - організовує бухгалтерський, оперативний і статистичний облік і звітність в Товаристві; - забезпечує своєчасне і повне виконання рішень Загальних зборів, Наглядової ради, договірних та інших зобов'язань Товариства; - виконує інші функції, необхідні для забезпечення поточної діяльності Товариства. Наглядова рада. До компетенції Наглядової ради (її членів) належить вирішення питань, передбачених Статутом, а також переданих на вирішення Наглядової ради Загальними зборами. До виключної компетенції Наглядової ради належить: - контроль за реалізацією основних напрямів діяльності Товариства, ухвалення стратегії та бізнес-плану розвитку Товариства, здійснення контролю за його реалізацією; - обрання та відкликання Голови Наглядової ради; - обрання та відкликання Директора та його заступників; - затвердження умов контрактів, що укладатимуться з Директором, затвердження умов оплати праці та матеріального стимулювання (винагороди) Директора; - контроль діяльності Директора; - прийняття рішення про притягнення до дисциплінарної та майнової відповідальності Директора; - прийняття рішення про відсторонення Директора від здійснення повноважень та обрання особи, яка тимчасово здійснюватиме повноваження Директора; - розгляд звіту Директора та затвердження заходів за результатами його розгляду; - затвердження внутрішніх положень, якими регулюється діяльність Товариства, крім тих, що віднесені до виключної компетенції Загальних зборів чинним законодавством, та тих, що рішенням Наглядової ради передані для затвердження Директору; - затвердження положення про винагороду Директора Товариства; - затвердження звіту про винагороду Директора Товариства; - призначення та відкликання корпоративного секретаря Товариства та затвердження Положення про корпоративного секретаря; - прийняття рішення про створення, реорганізацію та ліквідацію дочірніх підприємств, філій і представництв Товариства, затвердження їх статутів та положень; - визначення організаційної структури Товариства; - визначення фондів Товариства, порядку їх утворення, напрямків їх використання; - прийняття рішення про участь Товариства у промислово-фінансових групах та інших об'єднаннях; - прийняття вирішення питань про створення та/або участь в будь-яких юридичних особах, їх реорганізацію та ліквідацію; - вирішення питань про створення, реорганізацію та/або ліквідацію структурних та/або відокремлених підрозділів Товариства; - прийняття про надання згоди на вчинення значного правочину або про попереднє надання згоди на вчинення такого правочину у випадках, передбачених чинним законодавством, та про надання згоди на вчинення правочинів із заінтересованістю у випадках, передбачених чинним законодавством; - прийняття рішення про вчинення Товариством правочинів (укладення договорів) з відчуження основних засобів; - прийняття рішення про отримання Товариством кредитів і позик, залучення інвестицій; прийняття рішення про надання Товариством позик; - прийняття рішення про передачу майна або майнових прав, що належать Товариству, в заставу, іпотеку чи майнову поруку; - прийняття рішення про розпорядження землею, наданою Товариству в користування або набутою у власність; - погодження призначення на посаду кандидатур головного бухгалтера Товариства, головного інженера, заступників Директора, керівників дочірніх підприємств, філій, представництв, інших структурних підрозділів; - встановлення порядку проведення ревізій та контролю за фінансово- господарською діяльністю Товариства; - обрання аудитора (аудиторської фірми) товариства для проведення аудиторської перевірки за результатами поточного та/або минулого (минулих) року (років) та визначення умов договору, що укладатиметься з таким аудитором (аудиторською фірмою), встановлення розміру оплати його (її) послуг; - затвердження рекомендацій Загальним зборам за результатами розгляду висновку зовнішнього незалежного аудитора (аудиторської фірми) Товариства для прийняття рішення щодо нього; - прийняття рішення про проведення чергових або позачергових Загальних зборів відповідно до Статуту та у випадках, встановлених чинним законодавством; - підготовка порядку денного Загальних зборів, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного, за винятком передбачених Статутом випадків скликання Загальних зборів Акціонерами; - обрання реєстраційної комісії для реєстрації Акціонерів (їх представників) для участі у Загальних зборах, за винятком випадків, встановлених Статутом; - формування тимчасової лічильної комісії у разі скликання Загальних зборів; - затвердження форми і тексту бюлетеня для голосування; - визначення дати складення переліку Акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів; визначення дати складення переліку Акціонерів, які мають право на участь у Загальних зборах; - визначення дати складення переліку Акціонерів, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів; - прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій; - прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів, крім акцій (облігацій та похідних цінних паперів), на суму, що не перевищує 25 відсотків вартості активів Товариства, видачу векселів, придбання та відчуження цінних паперів, емітованих іншими особами; - прийняття рішення про викуп розміщених Товариством інших, крім акцій, цінних паперів; - прийняття рішення про залучення суб'єкта оціночної діяльності для оцінки майна Товариства та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; - затвердження ринкової вартості Акцій та іншого майна у випадках, передбачених чинним законодавством; мотивування рішення, якщо затверджена ринкова вартість Акцій та іншого майна відрізняється від вартості, визначеної відповідно до чинного законодавства більше ніж на 10 відсотків; - прийняття рішення про обрання (заміну) депозитарної установи, яка надає акціонерному товариству додаткові послуги, затвердження умов договору, що укладатиметься з нею, встановлення розміру оплати її послуг; - надсилання оферти Акціонерам про придбання належних їм простих акцій особою (особами, що діють спільно), яка придбала контрольний пакет акцій, відповідно до чинного законодавства; - здійснення контролю за своєчасністю надання (опублікування) Товариством достовірної інформації про його діяльність відповідно до законодавства, опублікування Товариством інформації про принципи (кодекс) корпоративного управління Товариства; - прийняття рішення про приєднання, затвердження передавального акта та умов договору про приєднання у випадках, коли чинним законодавством дозволяється прийняття рішення Наглядовою радою; вирішення інших питань, віднесених до компетенції Наглядової ради чинним законодавством, у разі злиття, приєднання, поділу, виділу або перетворення Товариства; - визначення ймовірності визнання Товариства неплатоспроможним внаслідок прийняття ним на себе зобов'язань або їх виконання, у тому числі внаслідок виплати дивідендів або викупу акцій; - погодження проекту колективного договору з трудовим колективом (уповноваженим ним органом); - вирішення інших питань, що належать до виключної компетенції Наглядової ради згідно із чинним законодавством. Члени Наглядової ради мають право: - отримувати доступ до будь-якої документації щодо діяльності Товариства; - отримувати будь-яку інформацію з питань, що стосуються всіх сфер діяльності Товариства; - за особистою ініціативою брати участь з правом дорадчого голосу на зборах трудового колективу та громадських організацій Товариства; - виносити на Загальні збори акціонерів питання щодо оцінки рішень Виконавчого органу Товариства, які тягнуть за собою порушення прав та інтересів акціонерів; - визначати основні напрями діяльності Товариства і затверджувати його плани та звіти про їх виконання; - виносити рішення про притягнення до майнової відповідальності посадових осіб органів управління Товариства; - затверджувати договори (угоди), укладені на суму, що не перевищує розмір статутного капіталу Товариства. Ревізійна комісія. Повноваження Ревізійної комісії: - контролює дотримання Товариством чинного законодавства; - розглядає звіти аудиторів та готує відповідні пропозиції Загальним зборам акціонерів; - вносить на Загальні збори акціонерів або Наглядовій раді пропозиції щодо будь-яких питань, віднесених до компетенції Ревізійної комісії, які стосуються діяльності Товариства. Ревізійна комісія має право: - одержувати від органів управління Товариства, його підрозділів та служб, посадових осіб належні матеріали, бухгалтерські та інші документи протягом 5 днів після їх письмового запиту; - вимагати скликання засідань Виконавчого органу, Наглядової ради, Загальних зборів акціонерів у випадках, коли виявлені порушення у виробничо-господарській, фінансовій, правовій діяльності, вимагають рішення відповідних органів управління Товариства; - вимагати від посадових осіб Товариства пояснень з питань, що належать до компетенції Ревізійної комісії; - залучати до своєї роботи спеціалістів, які не займають штатних посад в Товаристві, вимагати від Виконавчого органу оплати всіх необхідних витрат, пов'язаних з проведенням аудиторських перевірок та ревізій; - порушувати клопотання щодо притягнення до відповідальності працівників Товариства в разі порушення ними Положень, правил та інструкцій Товариства та норм чинного законодавства. Члени Ревізійної комісії можуть приймати участь з правом дорадчого голосу у засіданнях органів управління Товариства. |
Інформація аудитора щодо звіту про корпоративне управління |
ЗВІТ З НАДАННЯ ВПЕВНЕНОСТІ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА Приватного акціонерного товариства "Аудиторська фірма "Аналітик" За результатами перевірки Звіту про корпоративне управління Приватного акціонерного товариства "Тельком" за 2019 рік Адресати: власники та керівництво ПрАТ "Тельком" м. Київ 17 квітня 2020р. Вступний параграф Аудиторська перевірка виконується на підставі договору від 03.04.2020р, укладеного з Приватним акціонерним товариством "Тельком" (надалі Товариство). Предметом даного завдання є аудиторська перевірка Звіту про корпоративне управління Товариства за 2019 рік (надалі - Звіт про корпоративне управління), складеного у відповідності до ч. 3 ст. 40-1 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" (надалі Закон). Цей Звіт про корпоративне управління відповідно до ч. 3 ст. 40-1 Закону містить наступну інформацію: 1) посилання на: а) власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент; б) кодекс корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або інший кодекс корпоративного управління, який емітент добровільно вирішив застосовувати; в) всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовувану понад визначені законодавством вимоги. 2) якщо емітент відхиляється від положень кодексу корпоративного управління, зазначеного в підпунктах "а" або "б" пункту 1, - пояснення із сторони емітента, від яких частин кодексу корпоративного управління такий емітент відхиляється і причини таких відхилень. Якщо емітент прийняв рішення не застосовувати деякі положення кодексу корпоративного управління, зазначеного в підпунктах "а" або "б" пункту 1 цієї частини, він обґрунтовує причини таких дій; 3) інформацію про проведені загальні збори акціонерів (учасників) та загальний опис прийнятих на зборах рішень; 4) персональний склад наглядової ради та колегіального виконавчого органу (за наявності) емітента, їхніх комітетів (за наявності), інформацію про проведені засідання та загальний опис прийнятих на них рішень; 5) опис основних характеристик систем внутрішнього контролю і управління ризиками емітента; 6) перелік осіб, які прямо або опосередковано є власниками значного пакета акцій емітента; 7) інформацію про будь-які обмеження прав участі та голосування акціонерів (учасників) на загальних зборах емітента; 8) порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента; 9) повноваження посадових осіб емітента. Завдання виконується на підставі ч. 3 ст. 40-1 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", згідно якої аудитор повинен: - висловити свою думку щодо інформації, зазначеної у пунктах 5-9 ч. 3 ст. 40-1 Закону, - перевірити інформацію, зазначену в пунктах 1-4 ч. 3 ст. 40-1 Закону. Даний Звіт незалежного аудитора складений відповідно до вимог Міжнародного стандарту завдань з надання впевненості 3000 "Завдання з надання впевненості, що не є аудитом чи оглядом історичної фінансової інформації". Відповідно до даного МСЗНВ завдання з надання впевненості - це завдання, в якому метою практикуючого фахівця є отримання достатніх і прийнятних доказів для того, щоб надати висновок, призначений підвищити ступінь довіри визначених користувачів інших, ніж відповідальна сторона, щодо інформації з предмета перевірки. Завдання з надання впевненості може бути завданням з надання обґрунтованої впевненості, або завданням з надання обмеженої впевненості. В межах даного завдання аудитором надається обґрунтована впевненість, за якої аудитор зменшує ризик завдання до прийнятно низького рівня. При виконанні завдання враховані вимоги Міжнародних стандартів аудиту, зокрема, МСА 250 "Розгляд законодавчих та нормативних актів під час аудиту фінансової звітності", МСА 260 "Повідомлення інформації тим, кого наділено найвищими повноваженнями", МСА 315 "Ідентифікація та оцінювання ризиків суттєвого викривлення через розуміння суб'єкта господарювання і його середовища", МСА 530 "Аудиторська вибірка" та інших. Приватне акціонерне товариство "Аудиторська фірма "Аналітик" застосовує вимоги Міжнародного стандарту контролю якості 1 та інших нормативних актів щодо системи контролю якості надання аудиторських послуг. Аудитори дотримуються вимог незалежності та інших етичних вимог, викладених у Кодексі етики професійних бухгалтерів, у законодавчих та інших нормативних актах. Аудиторська перевірка проводилась в термін з 03.04.2020 по 17.04.2020 року. Основні відомості про Підприємство Реєстраційні дані: Приватне акціонерне товариство "Тельком", зареєстроване Солом'янською районною в місті Києві державною адміністрацією 08.02.1996 року, номер запису: 1 073 120 0000 000519, включено до ЄДР за № 1 073 120 0000 000519. Скорочена назва: ПрАТ " Тельком ". Товариство є правонаступником ЗАТК "Тельком", яке було засновано на колективній власності орендарів засновниками Організації орендарів підприємства "Тельком", зареєстрованого виконавчим комітетом Старокиївської районної ради народних депутатів м. Києва, свідоцтво № 22925879 від 21.12.1994р. Місцезнаходження (фактична і юридична адреса): 03110, м. Київ, вул. Солом'янська, буд. 3-Б Код ЄДРПОУ - 05583489. Згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановлено такі види діяльності Товариства за КВЕД: " Код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна (основний); " Код КВЕД 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням; " Код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт; " Код КВЕД 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; " Код КВЕД 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення; " Код КВЕД 33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання. Директор - Бікеєв Сергій Михайлович Обов'язки Головного бухгалтера виконує директор Товариства. Основні відомості про Аудиторську фірму Повна назва Приватне акціонерне товариство "Аудиторська фірма "Аналітик" Код ЄДРПОУ 14274505 Місцезнаходження Юр. адр. : 01042, м. Київ, вул. Чигоріна 57-А Факт. адр.: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик 44 Номер в Реєстрі аудиторів та суб'єків аудиторської діяльності № 0030 Керівник Головач Володимир Володимирович Контактні дані (044)2780588, (097)1789089, (066)1782042, af.analitik.ua@gmail.com Перевірку проведено незалежними аудиторами Головачем Володимиром Володимировичем, Туманян Анною Оганесівною. Місце проведення аудиту: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик 44. Відповідальність керівництва Керівництво Товариства несе відповідальність за підготовку та достовірне відображення інформації у Звіті про корпоративне управління у відповідності до вимог Закону, свого Статуту та інших внутрішніх документів. Керівництво Товариства розуміє і визнає свою відповідальність за: o подання інформації у спосіб, який забезпечує її доцільність, достовірність та зрозумілість; o внутрішній контроль, який за визначенням керівництва Товариства є необхідним для надання можливості складати Звіт про корпоративне управління, що не містить суттєвого викривлення; o забезпечення доступу аудитора до інформації з метою перевірки. Відповідальність Товариства визначена, зокрема, МСЗНВ 3000, погоджена у договорі від 03.04.2020 року. Відповідальність аудитора Аудит проведено у відповідності до норм Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" та Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг видання 2016-2017 років, прийнятих в якості національних стандартів аудиту рішенням Аудиторської палати України від 08.06.2018 року № 361. Відповідальність аудитора визначена у МСЗНВ 3000 "Завдання з надання впевненості, що не є аудитом чи оглядом історичної фінансової інформації", МСА 200 "Загальні цілі незалежного аудитора та проведення аудиту відповідно до Міжнародних стандартів аудиту", МСА 250 "Розгляд законодавчих та нормативних актів при аудиті фінансової звітності", МСА 260 "Повідомлення інформації з питань аудиту тим, кого наділено найвищими повноваженнями", МСА 570 "Безперервність", МСА 700 "Формулювання думки та надання звіту щодо фінансової звітності" та іншими Міжнародними стандартами аудиту, законодавчими та нормативними актами у сфері аудиту, договором від 03.04.2020р. Аудиторська фірма несе відповідальність за незалежне висловлення висновку щодо інформації, яка є предметом перевірки. Окрім цього, аудитор несе відповідальність за дотримання вимог незалежності та етичних вимог, передбачених вищезазначеними стандартами аудиту та Кодексом етики професійних бухгалтерів. Аудит проведений вибірковим способом, тобто до уваги приймались лише суттєві викривлення (помилки). Ідентифікація застосовних критеріїв для перевірки предмету завдання В межах даного завдання аудитор перевіряє та висловлює думку щодо відповідності інформації, викладеній у Звіті про корпоративне управління, чинному законодавству, зокрема, Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", Статуту, внутрішнім положенням та іншій внутрішній документації Товариства. Визначення рівня суттєвості при проведенні перевірки Суттєвість у даному завдання розглядається в контексті якісних чинників: кількість осіб чи суб'єктів господарювання, на яку впливає предмет завдання; - взаємодія та відносна важливість різних компонентів інформації про предмет завдання; - формулювання, застосовані до інформації про предмет завдання, поданої у вигляді фактів; - характеристики подання інформації про предмет завдання, якщо застосовні критерії дозволяють використовувати різне подання; - характер викривлення; - чи впливає викривлення на дотримання вимог законодавчих або нормативних актів; - вплив коригувань на минулу або поточну інформацію про предмет завдання або можливість їх впливу на майбутню інформацію про предмет завдання; - чи є викривлення результатом навмисної дії або ненавмисним; - чи є викривлення важливим для розуміння аудитором відомого попереднього надання інформації користувачам, - чи стосується викривлення відносин між відповідальною стороною або стороною-замовником, чи їх відносинами з іншими сторонами; - серйозність наслідків недотримання вимог законодавчих чи нормативних актів. Висновок про те, чи викривлення є суттєвим, визначається щодо кожного викривлення (у разі його виявлення) окремо із урахуванням вищезазначених чинників на підставі професійного судження аудитора. Підстави для висловлення думки При проведенні перевірки аудитор керувався наступними нормативно-правовими актами: - Цивільний кодекс України; - Господарський кодекс України; - Закон України "Про акціонерні товариства"; - Закон України "Про цінні папери та фондовий ринок"; - Принципи корпоративного управління, затверджені Рішенням НКЦПФР від 22.07.2014р. № 955; та іншими. Окрім того, аудитором в межах даного завдання були вивчені наступні документи: - Статут Товариства; - Положення про Виконавчий орган Товариства, - Положення про Наглядову раду Товариства, - Положення про Ревізійну комісію Товариства, - протоколи загальних зборів акціонерів Товариства, - протоколи Наглядової ради Товариства та інші документи. При плануванні та виконанні даного завдання аудитором відповідно до МСА 3000 були застосовні наступні процедури: - інспектування; - спостереження; - підтвердження; - запит. Важливі питання, які виникли під час перевірки На даний час чинне законодавство не вимагає для Товариства обов'язкової розробки та затвердження Кодексу корпоративного управління. У контексті даного завдання слід звернути увагу, що Товариством не затверджений власний кодекс корпоративного управління, також Товариством не застосовується кодекс корпоративного управління інших юридичних осіб або їх об'єднань. Товариство керується у своїй практиці нормами чинного законодавства, а також загальновизнаними принципами корпоративного управління. На думку аудитора, проведена аудиторська перевірка забезпечує розумну основу для висловлення думки. Отримані докази у контексті завдання є достатніми та прийнятними. ВИСЛОВЛЕННЯ ДУМКИ Нами проведено аудиторську перевірку Звіту про корпоративне управління Приватного акціонерного товариства "Тельком" за 2019 рік, яка включає наступну інформацію: 1) про застосування принципів корпоративного управління, 2) інформацію про проведені загальні збори акціонерів (учасників) та загальний опис прийнятих на зборах рішень; 3) персональний склад наглядової ради та колегіального виконавчого органу (за наявності) емітента, їхніх комітетів (за наявності), інформацію про проведені засідання та загальний опис прийнятих на них рішень; 4) опис основних характеристик систем внутрішнього контролю і управління ризиками емітента; 5) перелік осіб, які прямо або опосередковано є власниками значного пакета акцій емітента; 6) інформацію про будь-які обмеження прав участі та голосування акціонерів (учасників) на загальних зборах емітента; 7) порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента; 8) повноваження посадових осіб емітента. У відповідності до ст. 40-1 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" нами перевірено інформацію, викладену вище у пунктах 1-3, що відповідає п. п. 1-4 ч. 3 ст. 40-1 Закону, та висловлюється думка щодо інформації, викладеної вище у пунктах 4-8, що відповідає п. п. 5-9 ч. 3 ст. 40-1 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок". На нашу думку, Звіт про корпоративне управління Приватного акціонерного товариства "Тельком" за 2019 рік складений у відповідності до Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" та іншого чинного законодавства, та відповідає Статуту та іншим внутрішнім документам ПрАТ "Тельком". Інформація, викладена у Звіт про корпоративне управління Приватного акціонерного товариства "Тельком" за 2019 рік, є достовірною. Головач Володимир Володимирович Голова правління ПрАТ "Аудиторська фірма "Аналітик" Номер в реєстрі аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності 100196 Туманян Анна Оганесівна Номер в реєстрі аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності 100198 |
|